Sphinx

Met de nieuwe pay-off ‘Mijn badkamer’ profileert Sphinx zich in haar nieuwe communicatiestrategie als merk dat staat voor de meest persoonlijke badkamerbeleving. De sanitairproducent legt daarbij veel nadruk op de badkamer als rustpunt in een hectische samenleving. ‘In een Sphinx kom je weer tot jezelf’, zal de komende periode dan ook de conclusie zijn.

Sphinx gaat in haar nieuwe communicatiestrategie uit van haar eigen kracht. Zo is er aandacht voor de hoog gemotiveerde en gekwalificeerde medewerkers, is het bedrijf trots op zijn vestigingsplaats Maastricht en wordt het geïntegreerd design in badkamerelementen duidelijk over het voetlicht gebracht. Daarmee wil Sphinx nadrukkelijk uitstralen dat innovatie, goede tradities en verrassende stijl in een goede prijs-kwaliteitverhouding leiden tot vanzelfsprekend marktleiderschap.

De badkamers worden gepresenteerd als rustgevende tegenhangers van een druk bestaan. De sanitairfabrikant biedt bovendien complete oplossingen, zodat ook de samenstelling van de badkamer geen stress met zich mee hoeft te brengen. Daarnaast spelen de merknaam en het logo een voorname rol: de mythische Sphinx als bewaker van het welzijn van de moderne mens.